Aktualności

4 najważniejsze czynniki zabudowy stoisk targowych

Planując wystawienie własnego stoiska na branżowych targach należy wziąć pod uwagę ogrom czynników. To w jaki sposób przygotujemy się do tego bardzo ważnego dla firmy wydarzenia, będzie w przyszłości owocowało nowymi klientami, bądź podpisanymi kontraktami biznesowymi. Warto więc pokazać się od jak najlepszej strony przed publicznością, poprzez zadbanie o odpowiednią szatę wizualną naszego stoiska.

 

montaż stoisk targowych

 

Równie ważne jest przyciągnięcie uwagi uczestnika targów jak i dobrze zorganizowana dostępna nam przestrzeń, aby zatrzymać jak najdłużej potencjalnych klientów, czy też przyszłych partnerów biznesowych. Całą strukturę zabudowy lepiej więc oddać w ręce profesjonalistów, którzy przygotują bezbłędny, wysokiej klasy projekt.

 

Oświetlenie stoiska targowego

To jak ważne jest dobranie wysokiej jakości sprzętu oświetlającego stoisko nie trzeba chyba tłumaczyć. Mocne i zarazem przyciągające uwagę oświetlenie może być kluczowym czynnikiem wybicia się z tłumu i wyróżnienia od konkurencji.

Taki zabieg możliwy jest jednak tylko w przypadku posiadania profesjonalnych lamp. Wykorzystanie kiepskiej jakości ledów może wywołać odwrotny do zamierzonego efekt, gdyż wytwarzane przez nie światło będzie bardziej niebieskie, niż białe, co może prowadzić do złego odwzorowania barw.

Dobrze podświetlone ściany mogą powiększyć optycznie projekt naszej zabudowy targowej, co jest zjawiskiem pozytywnym. Ponadto, dopasowanie odcieni, które podkreślą logo, czy też główne motto naszej firmy ułatwi zwiedzającym zapamiętanie naszej marki.

 

Otwarta zabudowa

Kolejny równie ważnym składnikiem dobrze zaprojektowanego stoiska targowego jest otwarcie się na zwiedzających. Zabudowanie stoiska ladą, stołami lub innymi elementami po pierwsze zasłania znaczną część wystawy, a po drugie odgradza nas od klienta.

Mimo iż, jest to praktyczne rozwiązanie, które bardzo często pojawia się u wystawców to warto wcześniej zastanowić się, czy na pewno nie możemy z tego zrezygnować. Zamiast całkowitego przysłonięcia, może korzystniej byłoby umieścić tylko niewielki stolik, przy którym łatwiej będzie nawiązać więź ze zwiedzającym, i tym samym potencjalnym klientem. Otwarte stoisko zdecydowanie bardziej zachęca do podejścia.

 

Odpowiednia lokalizacja stoiska

Oczywistym jest, że miejsca, w których znajduje się więcej przechodniów są bardziej atrakcyjne. Te na samym środku zarezerwowane są jednak dla dużych firm, lecz mając to na uwadze możemy ‘podpiąć’ się pod nich, w miejsca służące do wypełnienia przestrzeni pomiędzy nimi.

Dzięki takiej taktyce będziemy kojarzyć się zwiedzającym z liderami w branży, a to już coś. Dobrym rozwiązaniem jest też wybranie stoiska narożnikowego. Pozwoli to na otwarcie się dla zwiedzających z dwóch stron, co może zwiększyć skuteczność wystawy.

Jeżeli chodzi o umiejscowienie to najlepiej sprawdzi się miejsce znajdujące się blisko wejścia, które prowadzi do środka hali.

 

Wykorzystanie rozmiarów wystawy

Wybicie się spoza tłumu jest również możliwe poprzez zamieszczenie chwytliwych grafik reklamowych ponad standardową wysokością stoiska (tj. 2,4m). Skorzystanie z aluminiowych elementów takich jak kratownica będzie tutaj najlepszym rozwiązaniem.

 

 

Powrót