Aktualności

Oryginalna zabudowa targowa – sprawdzony sposób na zwiększenie widoczności marki w przestrzeni wystawienniczej

Planując wystawianie się na targach warto wziąć pod uwagę przestrzeń, jaką będziemy dysponować. Najczęściej wystawcy mogą wybierać spośród stoisk o powierzchni:

  • 4m2,
  • 6m2,
  • 8m2,
  • 12m2.

Najbardziej popularne są boksy o powierzchni od 4 do 6m2, gdyż ich w ofercie organizatorów eventu jest najwięcej. Czy taka przestrzeń pozwala wykreować ciekawe i przyciągające uwagę uczestników wydarzenia stoiska targowe? Oczywiście, że tak.

 

 

Zabudowa targowa nie musi być pudełkowa

 

Narożne stoiska targowe dają dużo swobody w zakresie aranżacji przestrzeni. Nie oznacza to jednak, że nie możemy stworzyć ciekawej, a zarazem funkcjonalnej zabudowy boksu znajdującego się pomiędzy dwoma innymi stanowiskami wystawienniczymi. Zastosowanie nowoczesnych systemów wystawienniczych oraz materiałów konstrukcyjnych, w tym materiałów z tworzyw sztucznych daje nam swobodę operowania formą umożliwiając wyjście z „pudełka” na rzecz opływowych linii i kształtów, które całkowicie zmieniają postrzeganie zabudowy targowej.

 

Diabeł tkwi w wyposażeniu – dopasuj meble do stoiska targowego

 

Stoisko targowe to przestrzeń, w której potencjalny klient lub kontrahent spędza od kilku do kilkunastu minut. Ważnym jest, żeby czas ten spędził w komfortowych warunkach, jednak nie ma się co oszukiwać – ani kontekst wydarzenia, ani skromne możliwości zabudowy targowej nie odzwierciedlą komfortu spotkania w gabinecie lub dobrze wyposażonej sali konferencyjnej. Zamiast koncentrować się na maksymalizacji wygody, możemy więc skupić się na kreowaniu efektu WOW, jaki z pewnością pozwolą nam stworzyć nowoczesne meble eventowe. Gros z nich to propozycje charakteryzujące się oryginalnym wyglądem oraz optymalną wygodą użytkowania. Nie musimy się więc martwić, że narazimy potencjalnych klientów i kontrahentów na dyskomfort. W nowocześnie aranżowanych przestrzeniach stoisk targowych doskonale sprawdzają się wysokie stoliki i siedziska typu hoker. Interesującą alternatywą – oczywiście w zależności do reprezentowanej branży i specyfiki grupy docelowej, do której kierujemy nasze stoisko – mogą być siedziska z wypełniaczem z granulatu. Dobrze zadbać również o duży monitor LCD (np. telewizor), na którym wyświetlimy prezentację firmy. Ważne w tym aspekcie jest nie tylko optymalne umiejscowienie ekranu, ale również forma przygotowanej prezentacji. Zamiast posługiwać się materiałami ogólnodostępnymi publikowanymi na naszej stronie www lub profilu w mediach społecznościowych warto zadbać o przygotowanie prezentacji dedykowanej pod konkretny event i spójnej z całokształtem aranżacji stoiska.

Powrót