Jak wyposażyć stoiska targowe?
Jak wyposażyć stoiska targowe?
Wyposażenie stoiska targowego to ważny etap jego przygotowania, gwarantujący skuteczną promocję firmy oraz pozytywny odbiór ze strony odwiedzających osób. Stoisko targowe powinno być połączeniem ciekawego designu, ergonomicznego układu, estetycznych dekoracji i wykończeń, a także nowoczesnych systemów wystawienniczych i oświetlenia. W tym artykule skupiamy się na wyposażeniu stoiska targowego i podpowiadamy jak krok po kroku zrealizować to zadanie.
Najważniejsze zasady organizacji stoiska targowego
Przygotowanie stoiska targowego jest zadaniem realizowanym przy wsparciu fachowców, gotowych zaplanować każdy etap tego procesu oraz nadzorować jego przebieg. Przede wszystkim stoisko targowe musi być zaprojektowane zgodnie z:
- zamierzonymi do wykonania zadaniami,
- typem asortymentu lub usług, jaki będzie prezentowany,
- stopniem zróżnicowania oferty,
- spodziewaną ilością odwiedzających stoisko osób,
- dostępną do aranżacji przestrzenią,
- typem klientów lub kontrahentów biznesowych, którzy będą stoisko odwiedzać.
Ponadto stoisko musi zostać podzielone na najważniejsze strefy, o odmiennej funkcji i przeznaczeniu. Najważniejsze to strefy: ekspozycyjne, informacyjne, biznesowe, sprzedażowe, a niekiedy także strefa rozrywkowa lub poczęstunku.
W co wyposażyć stoisko targowe?
Niezbędne w każdym stoisku targowym będzie umeblowanie oraz systemy ekspozycyjne, pozwalające na atrakcyjną wizualnie prezentację oferty przed wszystkimi odwiedzającymi. Wśród popularnych systemów ekspozycyjnych znajdują się systemy audio-wideo, systemy świetlne, projektory, a nawet atrakcje typu VR. Ponadto polecamy regały i stojaki, o designerskim kształcie lub dekoracyjnym wykończeniu. Nie może też zabraknąć foteli do aranżacji strefy biznesowej i strefy rozmów.
Wśród zalecanych dekoracji znajdują się spersonalizowane bannery i ścianki reklamowe lub tła graficzne. Mogą tworzyć tematyczną dekorację związaną z konkretną branżą lub marką wystawcy. Polecamy także sięgnąć po systemy oświetlenia punktowego, pozwalające uwypuklić najważniejsze elementy całego stoiska lub prezentowanej oferty.
Pozytywne skojarzenia wzbudza również roślinność: kwiaty, drzewka bonsai, zielone ścianki. Mogą zostać wkomponowane w swoje otoczenie, czyniąc stoisko bardziej przytulnym w odbiorze przez przeciętnego klienta. Obecność roślin sugeruje ekologiczny charakter danej firmy, co nie pozostaje bez wpływu na sposób jej odbioru.
Na stoiskach targowych nie może też zabraknąć elementów interaktywnych. Oprócz atrakcji oferowanych przez nowoczesną technologię (np. ekrany dotykowe) polecamy stworzyć przestrzeń, w której rozdawane będą broszury i ulotki informacyjne, a potencjalnie także próbki oferowanego asortymentu. Będą zachęcać osoby odwiedzające do pozostania dłużej na stoisku i dokładnego zapoznania się z profilem wystawcy.
Na koniec pragniemy podkreślić, że projekt wyposażenia stoiska targowego jest zawsze konsultowany z osobą zamawiającą, co gwarantuje możliwość jego ścisłego dopasowania do indywidualnych potrzeb firmy lub jej branży.
Jesteś zaintersesowany współpracą?
Skontakuj się z nami!
info@adnap.pl +48 501 321 572>